Скорочення термінів виведення виробу на ринок з вимогами щодо зниження його вартості призводить до того, що виробникам доводиться замислюватися про експлуатацію виробу та його сервісне обслуговування на етапі його опрацювання. При цьому зростають вимоги до якості та використання виробу, а також складність та кількість модифікацій.
Зростання рівня складності виробів та поява високих вимог до кваліфікації обслуговуючого персоналу, до якості проведених ремонтних і обслуговуючих робіт призводить до необхідності підготовки персоналу до найбільш ефективної та безпечної експлуатації придбаної техніки.
Потрібно розробляти документацію не лише на папері, але й для різних електронних і мобільних пристроїв у вигляді інтерактивних посібників, при цьому необхідно витримати корпоративні стилі з можливістю публікації документації кількома мовами.
Однією з основних завдань, які стоять перед виробником, є передача необхідної технічної документації. Дуже важливо чітко прописувати коректні технологічні процедури та процеси обслуговування. Помилки при некоректному виконанні ведуть до додаткових поломок та простою виробу.