Через швидку зміну вимог споживачів виробники змушені запускати продукти швидше, незважаючи на зростаючу складність продукту. Традиційно великий конкурент перемагав маленького, але тепер швидкий перемагає повільного.
Споживачі хочуть індивідуалізовані продукти, але за цінами, які вони сплачують за товари масового виробництва. Як наслідок, виробництво має бути більш гнучким, ніж будь-коли раніше.
Споживачі оцінюють якість продуктів, залишаючи позитивні чи негативні відгуки в Інтернеті. Щоб забезпечити високу якість продукції та виконати законодавчі вимоги, компанії повинні встановлювати процеси забезпечення якості зі зворотнім зв’язком, а продукти мають бути відстежуваними.
Сьогодні однією з основних характеристик продукту стає його енергоефективність. Чим вищий цей показник — тим більш конкурентоспроможний продукт на ринку.