Через мінливі вимоги споживачів виробники змушені запускати продукти швидше, незважаючи на зростаючу складність продукту. Традиційно великий конкурент перемагав маленького, але тепер швидкий перемагає повільного.
Споживачі хочуть індивідуалізовані товари за цінами продуктів масового виробництва. Як наслідок, виробництво має бути більш гнучким, ніж будь-коли раніше. Гнучкість досягається за рахунок застосування сучасного обладнання та його швидкого та якісного переналагодження у віртуальному середовищі.
Споживачі оцінюють якість продуктів, залишаючи позитивні або негативні рекомендації в Інтернеті. Щоб забезпечити високу якість продукції та виконати нормативні вимоги регуляторів, компанії повинні встановлювати процеси забезпечення якості зі зворотним зв’язком, а виробничий процес має бути простежуваним.
Виробники повинні не тільки створювати продукцію швидко і з високою якістю, а й постійно підвищувати ефективність виробничих процесів для зниження витрат і собівартості продукції. Сьогодні це одна з головних конкурентних переваг.