Skip to content
Synset
  • (050) 405 75 76
  • info@synset.com.ua
  • Новини
    • Заходи
    • Відео Siemens
    • Архів заходів
  • Проектування
  • Виробництво
  • Продажі
  • Обслуговування
  • Рішення
    • Конфігурація продукту, оцінка строків і вартості виробництва
    • Проектування конструкції та випуск проектної документації
    • Проектування електрики та електроніки
    • Колективна робота в розподіленому середовищі
    • Проведення інженерних розрахунків та випробувань
    • Розробка виробничих процесів
    • Планування виробництва
    • Розробка експлуатаційної документації та каталогів запчастин
    • Управління післяпродажним обслуговуванням продукту
    • ERP
  • ВНЗ
  • Наші клієнти

Впровадження ERP системи Oracle значно підвищує якість управління організацією

Рішення, побудовані на базі Oracle E-Business Suite, є інструментом підвищення ефективності управління, прийняття правильних стратегічних і тактичних рішень на основі своєчасної та достовірної інформації

Дізнатися більше

Основна концепція

Пакет бізнес-додатків Oracle E-Business Suite включає в себе понад 150 інтегрованих програмних модулів, які дозволяють підприємству вирішувати бізнес-завдання в галузі управління виробництвом, фінансами, матеріально-технічним постачанням, запасами та збутом, маркетингом і продажами, взаємодією з постачальниками та відносинами з покупцями, а також ефективно будувати кадрову політику, вести одночасно кілька видів обліку (управлінський, ПСБО, МСФЗ тощо), своєчасно отримувати необхідну звітність.

Які задачі вдається розв’язати

Управління фінансами

      Сформуйте повну фінансову картину, яка допоможе ухвалювати оптимальні рішення. Щоб швидше реагувати на умови ведення бізнесу, що постійно змінюються, ви отримуєте повне уявлення про фінансове становище та результати від Oracle Financials.
      Фінансові додатки Oracle керують внутрішніми та зовнішніми грошовими потоками та рухом активів підприємства, при цьому система обробляє тисячі проводок, розраховує податкові зобов'язання, визначає показники роботи для окремих департаментів та підрозділів, прогнозує майбутній розвиток компанії тощо.

Управління постачанням

      Оптимізуйте робочий процес від вибору постачальника до оплати завдяки інтуїтивному інтерфейсу, вбудованій аналітиці та можливостям спільної роботи. Все це спрощує управління постачальниками, допомагає вибрати найкращого постачальника, забезпечити контроль витрат та підвищити прибутковість.
      Система управління постачанням Oracle Procurement призначена для оцінки та відбору постачальників та укладання з ними формальних угод. Крім того, в її функції входять: управління відносинами з постачальниками та операційна купівля товарів та послуг, а також робота з дебіторською заборгованістю в рамках циклу «від вибору постачальника до покупки», тобто обробка рахунків постачальників на оплату.

Управління ланцюгами поставок

      Побудуйте стійкий ланцюг постачання. Підготуйтеся до змін систем, які підвищать стійкість та забезпечать необхідну гнучкість вашого бізнесу, забезпечуючи можливість планування подальшого зростання. Oracle дозволяє об'єднувати мережу постачання за допомогою інтегрованого набору бізнес-додатків, розроблених та створених для роботи на випередження змін.
      А модуль Oracle Transportation Management призначений для автоматизації процесів планування та виконання відвантажень, включаючи планування доставок, вибір перевізників, реєстрацію відвантаження та отримання товару замовником.

Управління збутом

      Рішення Oracle забезпечує управління процесами виконання замовлень, дозволяючи створювати конфігурацію продуктів на вимогу замовника, а також надає платформу для співпраці торгових партнерів.
      Ці рішення дозволяють конфігурувати продукт, що поставляється, за вимогами замовника, вже в момент введення замовлення, визначати ймовірну дату виконання замовлення, що сприяє більш точному плануванню запасів і мінімізації витрат, пов'язаних з їх зберіганням. Модуль Ціноутворення дозволяє кожній компанії вибрати співвідношення між гнучкістю механізму формування ціни та простотою його застосування, забезпечуючи при цьому дотримання корпоративної стратегії у галузі ціноутворення. Він забезпечує єдність правил ціноутворення на всіх стадіях процесу продажів.

Управление персоналом

      Спростіть планування трудових ресурсів та пов'язаного з ними бюджету завдяки рішенню, створеному на основі попередньо налаштованого функціоналу та передових методів, підходів та технологій.
      Рішення Oracle Human Capital Management є комплексом програм, що поєднує всі процеси управління персоналом від найму до виходу на пенсію, включаючи глобальну кадрову службу, управління талантами, управління персоналом і розрахунок заробітної плати. Воно призначене для підтримки процесу ефективного планування витрат на персонал, штатного складу, окладу та заробітної плати на підприємстві.
  • Контакти
  • Акції
  • Заходи
  • 04080, Україна, Київ, вул. Вікентія Хвойки, 21
  • Пн - Пт: 9:00 - 18-00
  • (050) 405 75 76
  • info@synset.com.ua