Skip to content
Synset
  • (050) 405 75 76
  • info@synset.com.ua
  • Новини
    • Заходи
    • Відео Siemens
    • Архів заходів
  • Проектування
  • Виробництво
  • Продажі
  • Обслуговування
  • Рішення
    • Конфігурація продукту, оцінка строків і вартості виробництва
    • Проектування конструкції та випуск проектної документації
    • Проектування електрики та електроніки
    • Колективна робота в розподіленому середовищі
    • Проведення інженерних розрахунків та випробувань
    • Розробка виробничих процесів
    • Планування виробництва
    • Розробка експлуатаційної документації та каталогів запчастин
    • Управління післяпродажним обслуговуванням продукту
    • ERP
  • ВНЗ
  • Наші клієнти

Сервісне обслуговування протягом всього життєвого циклу

Точно і швидко обмінюйтесь інформацією та координуйте оперативну діяльність для покращення якості обслуговування і зниження витрат

Дізнатися більше
Для виходу на новий рівень ефективності та перемоги в конкурентній боротьбі підприємствам потрібна нова концепція ведення бізнесу, яка в повній мірі реалізує можливості, що надаються найсучаснішими технологіями

Отримайте більшу вигоду з рішеннями Siemens

Siemens пропонує централізований підхід в сфері Сервісного обслуговування з метою підвищення ефективності процесів обслуговування та предиктивної діагностики продуктів

Які задачі вдається розв’язати

Розробити каталог продукції та посібники з її експлуатації

Рішення для створення технічної документації тісно інтегровані у Solid Edge. Це означає, що ви можете працювати безпосередньо зі своїми деталями та збірками Solid Edge, не перетворюючи CAD-файли у інший формат. Зміни у вихідному проекті легко включаються в існуючі документи, що прискорює процес внесення технічних змін та гарантує відображення поточного стану проектування у документах, які публікується.

CAD_8

Сформувати цифровий паспорт виробу

Система оперативного управління виробництвом Siemens Opcenter MES дозволяє збирати і накопичувати всю виробничу інформацію для кожної виробленої деталі виробу (хто виготовив, коли, з якого матеріалу, на яких режимах роботи обладнання та інструменту тощо), тим самим забезпечуючи повну генеалогічну простежуваність даних за будь-яким серійним номером продукту. Така можливість дозволяє виробникам створювати цифровий паспорт виробу та оперативно відслідковувати його життєвий цикл в процесі експлуатації.

Обсл1

Зібрати дані про режими експлуатації продукту

Хмарна платформа інтернету речей Siemens MindSphere дозволяє в режимі реального часу здійснювати збір та обробку даних про стан вузлів та агрегатів виробів, які експлуатуються. MindSphere легко інтегрувати в існуючу конструкцію виробу, створюючи власну платформу інтернету речей. Додатки для аналітики великих даних забезпечують сервісні підрозділи інформацією про коректність режимів експлуатації виробів, а інженерів-розробників, інформацією для покращення надійності та якості продуктів, що розробляються.

Обсл2

Створити систему предиктивної діагностики

Комплексний збір та аналіз даних дозволяють виявити шляхи покращення вашого продукту та зробити його більш досконалим. Одним з практичних напрямків використання платформи MindSphere, які вже активно розвиваються, стала предиктивна діагностика обладнання та виробів, яка дозволяє заздалегідь передбачити настання аварійної ситуації на основі аналізу і моніторингу його поточного стану та передбачення збоїв. В результаті компанія може заздалегідь вжити заходи для усунення проблеми або пом’якшення несприятливого ефекту.

Mindsphere

Вигоди для вашої компанії

  • Використання накопичених знань про продукт у процесі проектування, виробництва та експлуатації дозволяє значно покращити якість його сервісного обслуговування.
  • Супровідна документація високої якості дозволяє експлуатантам вирішувати проблеми обслуговування самостійно, що покращує враження від продукту та бренду, збільшує ймовірність купівлі інших продуктів цього виробника.
  • Завдяки даним, які надаються платформою інтернету речей, можна добре зрозуміти, як експлуатуються ваші вироби. Маркетологи, володіючи такими відомостями, можуть точніше сегментувати споживачів, підбирати для цілих сегментів або окремих клієнтів спеціальні пропозиції, у тому числі по післяпродажному обслуговуванню, особливі технічні характеристики продукції, складніші стратегії ціноутворення.
  • Реалізується служба одного візиту. Якщо майстер може діагностувати проблему на відстані, він привезе потрібні деталі під час першого ж візиту до клієнта, а додаткова інформація полегшить ремонт.
  • З'являються можливості віддаленого обслуговування продуктів. Створені розробниками клієнтські мобільні додатки передбачають взаємодію з продуктом через мережу. Виробник має можливість налагодити техніку дистанційно, через спеціальний додаток.
  • Підвищується ефективність профілактичного обслуговування. За допомогою інструментів предиктивної діагностики підприємство може передбачати збої та діяти превентивно.
  • Контакти
  • Акції
  • Заходи
  • 04080, Україна, Київ, вул. Вікентія Хвойки, 21
  • Пн - Пт: 9:00 - 18-00
  • (050) 405 75 76
  • info@synset.com.ua